torsdag 17 mars 2016

Blandade lösa bilder blir album

Efter farmor och farfar finns det en massa lösa bilder som jag nu tänker föra in i ett digitalt album. Jag postar som vanligt bilder här efter hand.

Första högen märker jag att jag bara skannat hälften sedan innan och innan jag skannar resten måste jag röja på mitt skrivbord. Men här kommer några bilder i alla fall. De är tagna i Bexet, Färgaryd, sommaren 1980. Mina syskon Tommy och Mari sitter nämligen i tvillingvagnen. Samlade är farfar med sina syskon Tedde och Edit, deras systerson Börje med fru och deras son samt jag, mamma, pappa (antagligen bakom kameran) och som sagt syskonen i vagnen.

Från vänster: jag, Per-Håkan bakom mammas huvud, Britta och Börje, farbror Tedde och hans syster Edit, båda från Odensjö.

Mamma rätar till kjolen, Per-Håkan syns lite bättre.

Jag, Per-Håkan, Britta, Börje, Tedde, farfar (Folke) och längst till höger Edit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar