söndag 22 april 2018

Dokumentation och bilder

För två veckor sedan var jag i Odensjö och hälsade på i min farfars barndomshem. Det var så inspirerande och jag fick brottom att uppdatera det dokument jag börjat på om gården och dess historia. Det är så färdigt det kan vara för tillfället men jag hoppas på att få anledning till att komplettera det ännu mer. Är det någon som har historier, kommentarer och bilder så får de mer än gärna maila mig om det. Som vanligt lägger jag in dokumentet under farfars flik också, så behöver man inte försöka leta upp det i flödet.

PDF-fil om Karsagård

Jag har även uppdaterat Odensjö album 2

Här är två bilder som jag nu kunde lägga in i dokumentet. Jag hittade dem bland bilder jag fått från Hans i Gällestorp för flera år sedan.

Gunnar Johansson från Gällestorp, Esaias, Otto, Lasse och Folke i Karsagård (Norregård).

Folke, Lasse och Gunnar Johansson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar