söndag 22 januari 2017

Album med Westberg från Kvie

Denna gången har jag sammanställt ett album vars bilder jag skannade för ett par år sedan. Albumet kommer från Bertil Hägg och jag misstänker att han har sammanställt med bilder han hittat lite här och var. Texten på albumet säger Joachim Ferdinand Westberg men innehåller inte bara foton av hans barn och barnbarn utan även hans syskon och deras familjer. Länk till ALBUM.

När jag hållt på med det här albumet så har jag känt att det skulle behövas sättas ihop ett dokument som bättre ger en överblick över hur personeran hör ihop. Lennart Westbergs bok Westberg från Westergarn har en hel del information men den kan behöva uppdateras och kompleteras. Det kanske bara blir en dröm men jag har redan börjat plita på ett dokument. :)

Joachim Ferdinand Westberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar